سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  احساس - متروکه
وفا با بیوفایان ، بیوفایى است با خدا ، و بیوفایى با بیوفا وفا بود نزد خدا . [نهج البلاغه]
کل بازدیدهای وبلاگ
4384
بازدیدهای امروز وبلاگ
2
بازدیدهای دیروز وبلاگ
1
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
احساس - متروکه
امیر علی پورکریمی
خودت قضاوت کن و تو نظرات بگو (اگه خواستی)
لوگوی وبلاگ
احساس - متروکه
اوقات شرعی
جستجوی وبلاگ
 :جستجو

با سرعتی بی نظیر و باور نکردنی و اعجاب انگیز متن یادداشتهارا کاوایش کنید!

موسیقی وبلاگ
boomp3.com style="border:1 black solid; background-color:#000000;" title="!در حال خواندن وبلاگ من، موسیقی مورد علاقه‏ام را بشنوید" width="130" height="50" type="application/x-mplayer2" autostart="true" loop="true" SHOWSTATUSBAR="1" ShowPositionControls="0">
اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   امیر علی پورکریمی  

عنوان متن احساس چهارشنبه 86 آذر 7  ساعت 3:18 عصر

یک سبد پر ز ستاره با ماست

روی یک سفره احساس

که بین من  و تو پیداست

قلب من سخت اسیر احساس

عشق تو

قطره اشکی است

که از گوشه چشمت پیداست

روح تو یک گل سرخ تنهاست

حس من

چون یک موج

در تب و تاب دریاست

دستم از دوری دستت تنهاست

چشم تو

 رنگ قشنگی است

که در برگ درختان پیداست.


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

احساس
کوچه های تنهایی را گلباران کنید
سلام


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ