سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  سلام - متروکه
ما تکیه گاه میان راهیم . آن که از پس آمد به ما رسد ، و آن که پیش تاخته به ما بازگردد . [نهج البلاغه]
کل بازدیدهای وبلاگ
4394
بازدیدهای امروز وبلاگ
1
بازدیدهای دیروز وبلاگ
1
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
سلام - متروکه
امیر علی پورکریمی
خودت قضاوت کن و تو نظرات بگو (اگه خواستی)
لوگوی وبلاگ
سلام - متروکه
اوقات شرعی
جستجوی وبلاگ
 :جستجو

با سرعتی بی نظیر و باور نکردنی و اعجاب انگیز متن یادداشتهارا کاوایش کنید!

موسیقی وبلاگ
boomp3.com style="border:1 black solid; background-color:#000000;" title="!در حال خواندن وبلاگ من، موسیقی مورد علاقه‏ام را بشنوید" width="130" height="50" type="application/x-mplayer2" autostart="true" loop="true" SHOWSTATUSBAR="1" ShowPositionControls="0">
اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   امیر علی پورکریمی  

عنوان متن سلام سه شنبه 86 آذر 6  ساعت 8:40 عصر

با سلام

من یه وبلاگ نویس جوان و اهل کرج هستم . دوست دارم وبلاگ جذاب و دوستانه ای داشته باشم . در ضمن چشم به راه نظرات شما نیر هستم . سعی می کنم مطالب جالبی را برای شما خواننده گان عزیز ارسال کنم .

در پناه حق


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

احساس
کوچه های تنهایی را گلباران کنید
سلام


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ